Kurs Efektywna komunikacja i budowanie relacji w biznesie - asertywno艣膰, wywieranie wp艂ywu oraz savoir vivre w biznesie
Kurs Efektywna komunikacja i budowanie relacji w biznesie - asertywno艣膰, wywieranie wp艂ywu oraz savoir vivre w biznesie - utrzymuj pozytywne relacje i聽kreuj wizerunek profesjonalisty.
WYBIERZ TERMIN SZKOLENIA
szkoleniowych
przedszkoleniowej (dla ch臋tnych)
poszkoleniowej (dla ch臋tnych)
Szkolenie jest dla os贸b, kt贸re:
- chc膮 zdoby膰 umiej臋tno艣ci komunikacyjne,
- chc膮 pozna膰 techniki wywierania wp艂ywu i sposoby przeciwdzia艂ania im,
- chc膮 dowiedzie膰 si臋 jak kreowa膰 wizerunek w biznesie i utrzymywa膰 dobre relacje z聽innymi.
W ramach kursu nauczysz si臋:
- efektywnie komunikowa膰 si臋 z innymi,
- stosowa膰 asertywn膮 komunikacj臋,
- radzi膰 sobie z technikami wywierania wp艂ywu,
- zastosowa膰 zasady savoir vivre w biznesie,
- kreowa膰 profesjonalny wizerunek.
Standard szkole艅 cognity obejmuje zawsze w cenie:
szkoleniowych
(wy艂膮cznie dla szkole艅 online)
szkoleniu
- polski
- angielski
program szkolenia
Kurs Efektywna komunikacja i budowanie relacji w biznesie - asertywno艣膰, wywieranie wp艂ywu oraz savoir vivre w biznesie
- budowanie dobrego kontaktu z innymi,
- zasady budowania pierwszego wra偶enia,
- zak艂adanie Kotwicy,
- zasady okre艣lania celu, aby by艂 motywuj膮cy (m.in. model SMART),
- budowanie zda艅, które maj膮 wp艂yw na dobr膮 relacj臋 z innymi,
- kto posiada problem?
- komunikacja wyra偶aj膮cy potrzeby, emocje, oczekiwania – komunikat Ja vs. komunikat Ty,
- rozpoznawanie i budowanie Komunikatów Ja – 膰wiczenia,
- test Kwestionariusz Autopercepcji – style komunikowania si臋 z innymi,
- obszary mojej asertywno艣ci – 膰wiczenia/scenki:
- radzenie sobie w sposób konstruktywny/asertywny z krytyk膮 – sposoby reakcji,
- ró偶ne wersja NIE (stanowcze i 艂agodne NIE) – schemat i techniki asertywnej mowy w relacji z klientem,
- obrona granic swojego terytorium – kiedy klient chce „wej艣膰 na g艂ow臋”,
- asertywna pro艣ba,
- asertywne wyra偶anie pró艣b, wyst膮pienia na forum,
- informacja zwrotna – jak przekazywa膰 innym nasze opinie (asertywne komplementowanie, krytykowanie) – 膰wiczenia i scenki.
- demaskowanie techniki, asertywno艣膰,
- rozpoznanie oznak k艂amstwa, wychwytywanie niespójno艣ci na poziomie werbalnym i niewerbalnym,
- ochrona przed manipulacj膮,
- mówienie j臋zykiem korzy艣ci i rozwi膮za艅, poszukiwanie rozwi膮za艅 win-win, przewidywanie przysz艂ych problemów,
- styl podejmowania decyzji, negocjuj z osobami decyzyjnymi (jak radzi膰 sobie z sytuacjami negocjacji z osobami niedecyzyjnymi),
- rola emocji w negocjacjach.
- jak budowa膰 wizerunek?
- budowanie autorytetu,
- wizerunek a hierarchia,
- dress code kobiet i m臋偶czyzn, psychologia koloru,
- b艂臋dy w kreowaniu stylu,
- autoprezentacja.
- ró偶nice mi臋dzykulturowe w savoir vivre biznesowym,
- wizytówki – jak, kto, gdzie, komu?
- rozmowa telefoniczna,
- zasady korespondencji listowej i elektronicznej,
- protokó艂 dyplomatyczny w biznesie,
- precedencja w biznesie.
- Znaczenie budowania sieci kontaktów w biznesie.
- Strategie nawi膮zywania i utrzymywania relacji networkingowych.
- Wykorzystanie mediów spo艂eczno艣ciowych do rozwijania sieci kontaktów biznesowych.
- Specyfika komunikacji online w biznesie.
- Skuteczne wykorzystanie narz臋dzi komunikacji wirtualnej, takich jak e-mail, komunikatory, czy wideokonferencje.
- Zapobieganie nieporozumieniom i konfliktom w komunikacji wirtualnej.
- Wp艂yw aktywnego s艂uchania na skuteczno艣膰 komunikacji.
- Techniki poprawy umiej臋tno艣ci s艂uchania, takie jak powtarzanie, podsumowywanie i zadawanie pyta艅 otwartych.
- Rozpoznawanie ró偶nych typów konfliktów w biznesie.
- Strategie rozwi膮zywania konfliktów i budowania porozumienia.
- Umiej臋tno艣膰 komunikowania si臋 w trudnych sytuacjach i podczas konfliktów.
Kontakt
OPCJE ZAKUPU SZKOLENIA
Kup to szkolenie
- intensywna praktyka
- merytoryczne bogactwo
- certyfikat w dw贸ch j臋zykach
Dostosuj program
- program dopasowany do Twoich potrzeb
- analiza Twoich potrzeb i wymaga艅
- indywidualny zakres szkolenia
Kup jako zamkni臋te
- szkolenie tylko dla Twoich pracownik贸w
- sprofilowany program
- terminy dopasowane do Twoich potrzeb
This training is also available in English.
- tailored training especially for you
- acquire new knowledge
- two certificates - English and Polish
Kup jako voucher
- spraw niespodziank臋 bliskim
- wynagrod藕 pracownika
- wykorzystaj w dowolnym terminie
Kup jako indywidualne
- precyzyjnie ocenimy Twoje potrzeby
- maksimum praktyki i minimum teorii
- rozwi膮偶 konkretne problemy
袧邪胁褔邪薪薪褟 褌邪泻芯卸 写芯褋褌褍锌薪械 褍泻褉邪褩薪褋褜泻芯褞 屑芯胁芯褞
- 薪邪胁褔邪薪薪褟 褌胁芯褦褞 屑芯胁芯褞
- 褕胁懈写泻芯 芯褌褉懈屑邪泄 薪芯胁褨 蟹薪邪薪薪褟
- 锌芯谢褜褋褜泻懈泄 褌邪 褍泻褉邪褩薪褋褜泻懈泄 褋械褉褌懈褎褨泻邪褌
Kup na prezent
- Podaruj bliskim wiedz臋
- szkolenie dopasowane do ich potrzebob
- daruj oryginalnym prezentem
W ramach ka偶dego szkolenia oraz warsztatu online na 偶ywo z trenerem:
- polski
- angielski
W ramach szkolenia stacjonarnego:
W ramach szkolenia online:
To nie Tw贸j poziom?
Wype艂nij formularz kontaktowy, a wy艣lemy do Ciebie ankiet臋 poziomuj膮c膮!
艢cie偶ka sukcesu
DLACZEGO wybra膰 COGNITY:
instytucji
szkoleniowych 2.12/00238/2015
rok za艂o偶enia
przeprowadzonych
szkole艅
艣rednia ocena
na Google
ROZWIJAJ UMIEJ臉TNO艢CI
KREUJ SUKCES
POLECANE szkolenia
Opinie naszych uczestnik贸w
POMO呕EMY W DOFINANSOWANIU SZKOLE艃 Z KFS
Rozwijaj umiej臋tno艣ci mi臋kkie i doskonal zarz膮dzanie - nasze szkolenie to klucz do sukcesu.
Wszechstronna ewolucja umiej臋tno艣ci mi臋kkich.
Nasze szkolenie z zarz膮dzania projektami i procesy biznesowe聽to doskona艂a okazja do rozwoju kompetencji niezb臋dnych w dzisiejszym biznesowym 艣wiecie. Opanuj sztuk臋 komunikacji, zarz膮dzania czasem, rozwi膮zywania konflikt贸w i budowania efektywnych zespo艂贸w. Dzi臋ki temu staniesz si臋 bardziej skutecznym liderem i wsp贸艂pracownikiem.
Praktyczna wiedza i narz臋dzia.
Nasz kurs skupia si臋 na praktycznych aspektach rozwoju mi臋kkich umiej臋tno艣ci. Poprzez liczne interaktywne 膰wiczenia i studia przypadk贸w nauczysz si臋 efektywnych strategii zarz膮dzania i komunikacji. To szkolenie dostarcza narz臋dzi, kt贸re pomog膮 Ci osi膮gn膮膰 sukces w pracy i 偶yciu osobistym.
Co to s膮 szkolenia zarz膮dzania projektami i procesy biznesowe?
Szkolenia zarz膮dzania projektami i procesy biznesowe聽to programy kszta艂tuj膮ce umiej臋tno艣ci interpersonalne i spo艂eczne, takie jak komunikacja, liderowanie, rozwi膮zywanie konflikt贸w. Pomagaj膮 rozwija膰 aspekty osobiste, kt贸re nie s膮 zwi膮zane bezpo艣rednio z wiedz膮 zawodow膮, ale wp艂ywaj膮 pozytywnie na efektywno艣膰 pracy i relacje z innymi. Kursy poprawi膮 r贸wnie偶 umiej臋tno艣ci zarz膮dzania projektami oraz procesami biznesowymi.
Dla kogo s膮 szkolenia z zarz膮dzania?
Szkolenia z zarz膮dzania s膮 przeznaczone dla kadry kierowniczej, mened偶er贸w oraz pracownik贸w chc膮cych rozwija膰 umiej臋tno艣ci zarz膮dcze. Oferuj膮 kompleksow膮 wiedz臋 z obszaru planowania, organizacji, motywacji i kontroli, umo偶liwiaj膮c skuteczne zarz膮dzanie zasobami i osi膮ganie cel贸w organizacyjnych.
Inwestycja w Twoj膮 przysz艂o艣膰.
Inwestycja w Twoj膮 Przysz艂o艣膰. Wybieraj膮c nasze szkolenie, inwestujesz w rozw贸j zawodowy i osobisty. Umiej臋tno艣ci mi臋kkie s膮 niezwykle cenione przez pracodawc贸w, a doskona艂e zarz膮dzanie to klucz do sukcesu w ka偶dej dziedzinie. Zdobyte kompetencje otwieraj膮 przed Tob膮 nowe mo偶liwo艣ci kariery i pozycji lidera.
Nie zwlekaj - zapisz si臋 ju偶 teraz i we藕 udzia艂 w szkoleniu, kt贸re pomo偶e Ci doskonali膰 swoje umiej臋tno艣ci mi臋kkie i umo偶liwi Ci skuteczniejsze zarz膮dzanie w pracy i 偶yciu osobistym.